22 Ogólnopolski Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji – gadżety
opis przypadku
Organizator XXII Ogólnopolskiego Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji – Katedra Marketingu UMCS – chciał podarować każdemu uczestnikowi konferencji w Kazimierzu Dolnym ekskluzywny prezent, będący także pamiątką po pobycie w tym uroczym miasteczku.
realizacja
Każdy uczestnik konferencji otrzymał ręcznie wydrukowaną grafikę w technice linorytu, przedstawiającą rynek w Kazimierzu. Grafika została zaprojektowana i wykonana z myślą
o uczestnikach konferencji, także stanowi ona niepowtarzalny prezent o walorach artystycznych. Jej wyjątkowy charakter podkreśla fakt, że na wszystkich etapach była tworzona ręcznie: najpierw powstał rysunek tuszem, następnie został on przeniesiony na linoleum i wycięty nożykami i dłutami do linorytu. Z tak powstałej matrycy wykonano 210 odbitek (każda jest oryginałem sygnowanym przez artystę) na tradycyjnej prasie drukarskiej.