Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie – Drzwi Otwarte 2010
opis przypadku
Kampania reklamowa Drzwi Otwarte zlecona przez Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej skierowana była do maturzystów. Dział Informacji
i Promocji wyszedł z propozycją, aby w kreacji wykorzystać indeks kojarzący się ze studiowaniem. Licealiści, którzy pojawili się na Drzwiach Otwartych, dostali informatory stylizowane na indeksy, a wszystkie pozostałe materiały promocyjne uczelni także przypominały okładki indeksu.
realizacja
Aby ocieplić nieco urzędowy styl indeksu, Senstudio zaproponowało umieszczenie na materiałach promocyjnych karykatur studentów, przedstawionych jako ludzi z pasją, pogłębiających swoją wiedzę oraz umiejętności (w tym sportowe na afiszu dot. zawodów o puchar Rektora). Uczelni zależało również na dalszym wykorzystaniu hasła z poprzedniej kampani różni ludzie, różne pomysły, które znakomicie komponowało się z narysowanymi studentami.
Kampania objęła: wydruk wielkoformatowy na Bibliotece Głównej, bannery, plakaty, ulotki, reklamy prasowe oraz animowane bannery internetowe.