Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie – Drzwi Otwarte 2011

opis przypadku

Kampania Drzwi Otwarte w 2011 roku była drugą tego rodzaju imprezą Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, którą promowały materiały zaprojektowane przez Senstudio. W tej kampani chcieliśmy odświeżyć wizerunek uczelni, dlatego zaproponowaliśmy nową stylistykę, lecz w dal­szym ciągu bazujemy na pomyśle uczelni dla ludzi z pasją.

realizacja

W kampanii wystąpili studenci UMCS-u wybrani w drodze castingu. Młodzi ludzie pozują z „obiek­tem pożądania” – indeksem uczelni, który sta­no­wił główne motto naszej po­przed­niej kam­panii. W ulotce rozdawanej licealistom znalazły się informacje o uczelni napisane przez wy­stę­pu­ją­cych w reklamie studentów, dzięki czemu są bardziej wiarygodne.
Senstudio zaprojektowało wszystkie materiały promocyjne związane z tą kampanią: wydruk wielkoformatowy na Bibliotece Głównej, bannery, plakaty, ulotki, reklamy prasowe oraz animowane bannery internetowe, a także wy­ko­na­ło wykorzystane w projektach fotografie studentów.

Senstudio concept & design

kontakt:

Karolina Józwik

tel.: +48 501 495 917