Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie – Drzwi Otwarte 2011
opis przypadku
Kampania Drzwi Otwarte w 2011 roku była drugą tego rodzaju imprezą Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, którą promowały materiały zaprojektowane przez Senstudio. W tej kampani chcieliśmy odświeżyć wizerunek uczelni, dlatego zaproponowaliśmy nową stylistykę, lecz w dalszym ciągu bazujemy na pomyśle uczelni dla ludzi z pasją.
realizacja
W kampanii wystąpili studenci UMCS-u wybrani w drodze castingu. Młodzi ludzie pozują z „obiektem pożądania” – indeksem uczelni, który stanowił główne motto naszej poprzedniej kampanii. W ulotce rozdawanej licealistom znalazły się informacje o uczelni napisane przez występujących w reklamie studentów, dzięki czemu są bardziej wiarygodne.
Senstudio zaprojektowało wszystkie materiały promocyjne związane z tą kampanią: wydruk wielkoformatowy na Bibliotece Głównej, bannery, plakaty, ulotki, reklamy prasowe oraz animowane bannery internetowe, a także wykonało wykorzystane w projektach fotografie studentów.